مراحل و نکات پذیرش گارانتی کارتخوان سیار شرکت پارسه نوین

گارانتی یک مفهوم عمیق از تعهد ارائه دهنده یک خدمت به مشتریان خود می باشد.شرکت پارسه نوین همواره تلاش نموده تا با پیشنهادات و خدماتی متمایز رضایت مشتریان خود را بدست آورد. به همراه هر محصول کارت گارانتی هولوگرام داری ارسال خواهد شد که علاوه بر مشخصات خریدار دستگاه، سریال دستگاه هم بر روی آن درج شده است، این کارت گارانتی شش ماه اعتبار داشته و پس از آن این گارانتی با تایید نماینده شرکت قابل تمدید خواهد بود. هدف ما از تمدید گارانتی تضمین پشتیبانی ما از محصول خود می باشد.
رویه ارسال برای گارانتی به صورت زیر می باشد:
۱-تماس با دفتر تهران 66121816-021
۲- مشاوره تلفنی جهت رفع ایراد در صورت امکان، در غیر این صورت تایید پذیرش و اجازه ارسال دستگاه به شرکت
۳- ارسال دستگاه فقط و فقط از طریق پست به آدرس: تهران اسکندری شمالی-پلاک109-واحد6
۴- فرآیند تعمیرات در “پارسه نوین” بسته به مشکل و حجم کاری ۷ تا ۱۴ روز کاری می باشد.
۵- بازگشت دستگاه به همکاران عزیز از طریق پست پیشتاز یا شرکت تبباکس و یا ارسال از طریق پایانه انجام میگردد.
نکته: باتوجه به قیمت های رقابتی ارائه شده به همکاران، شرکت هیچگونه هزینه حمل و نقلی را در پروسه تعمییرات نمیپذیرد. مگر آنکه دستگاه در هنگام تحویل دچار مشکل یا ایرادی باشد.

***توجه!!!!!

۱- تعمیرات دستگاه های شرکت شاپ همچون D210 combo، D210 B، D210 G، D220، D180، D200، A920، A930 دارای زمان مشخصی نبوده و توسط شرکت های مذکور تعیین میگردد.
۲- برای دستگاه های شرکت شاپ ، حتما دستگاه بدون شارژر و باتری و قاب پشت ارسال گردد.
۳- دستگاه حتما با کارتن و در بسته بندی مناسب ارسال گردد، هر نوع خسارت ناشی از ضربه متوجه همکار خواهد بود.
۴- گارانتی تنها شامل ایراداتی هست که به صورت طبیعی و بدون دخالت پذیرنده برای دستگاه پیش آمده و حتی شامل سوختن دستگاه هم نمی باشد. توجه هرگونه مشکلی که توسط پذیرنده برای دستگاه ایجاد گردد شامل گارانتی نبود و صرفا شامل تعمیرات می باشد و هزینه تعمییرات برای همکار یا پذیرنده در نظر گرفته می باشد.
مواردی که شامل گارانتی می باشند
۱- گارانتی ” پارسه نوین ” شامل هر گونه مشکلی می باشد که پذیرنده یا همکار درآن نقشی ندارد . همچون عدم عملکرد مناسب پرینتر ، کارت ریدر، باطری و یا حتی خاموش شدن.
۲- مدت گارانتی دستگاه شش ماه می باشد و در شش ماه رایگان می باشد. پذیرنده می تواند با پرداخت مبلغ 240 هزارتومان( ماهی 20 هزار تومان ) به صورت سالیانه گارانتی دستگاه خود را تمدید کند و همواره از عملکرد دستگاه خود اطمینان حاصل کند.
۳- باطری به دلیل ساختار مصرفی آن شامل گارانتی بلند مدت نبوده و مدت گارانتی آن ۲ ماه می باشد. ( علت مدت کم گارانتی باطری این است که یک باطری معیوب بعد از یک هفته کار با دستگاه ضعف خود را نمایان می سازد )
۴- وسایل مصرفی همچون شارژر شامل گارانتی نیستند.
۵-رفع تمپر دستگاه تا ۲ بار صورت می پذیرد پس از بار دوم هر بار رفع تمپر 70 هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت.
۶-در مورد زمان و مفاد گارانتی هیچ استثنایی وجود ندارد و بر اساس زمانبندی اعلام شده دستگاه شما آماده تحویل میگردد..
۷-مسئولیت هر گونه عدم مراقبت و استفاده نا مناسب پذیرنده یا همکار از دستگاه، که سبب بروز خطا یا ایراد در دستگاه شود، متوجه خود پذیرنده و همکار می باشد. این بدین معنی هست هر گونه آسیب توسط عامل خارجی به دستگاه شامل گارانتی نیست.

مانند:
الف) شارژ نامناسب باطری
ب) ضربه به دستگاه
ج) سرقت یا گم کردن
د) خیس شدن دستگاه
ر) گم کردن غلتک دستگاه
ژ) شکستن درب دستگاه